Totalul afișărilor de pagină

Pagina principala

miercuri, 1 ianuarie 2014

CINE POATE RISCA....SA INCERCE
Aici este adresa unde puteti afla STRATEGIA :  http://cum-sa-faci-bani.info/

Am urmarit cu interes acest tutorial si dupa ce am incercat strategia, chiar functioneaza ..EU am INCERCAT CU BANI VIRTUALI si ASA ESTE. DAR...NU STIU,mi-e greu sa cred ca functioneaza si cu BANI REALI. Am vazut asa cum era de asteptat, ca lucrurile se leaga, nu e un mod care sa se plieze pe psihologia jucatorului obisnuit, mai mult o munca migaloasa, de birou, stand pe scaun, dar SE PARE CA MERITA INCERCAT PENTRU CINE ARE POSIBILITATEA SA RISTE 100 in valuta.
 Personal nu castig nimic pentru postarea asta. O fac pentru ca e logica aceasta strategie si in VERSIUNEA GRATUITA MERGE . Se castiga putin si mai lent ca si in descriere. AM SPERANTA CA , CINEVA, CARE O VA FACE PE BANI REALI , o sa-mi dea confirmarea sau infirmarea metodei , daca nu aici , pe Facebook , la Tzucu Oldman (https://www.facebook.com/sandu.alex.507) pentru ca la ora actuala nu am posibilitatea sa risc o asemenea suma. MULTUMESC

                                                                         
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu